Розміри підшипників та сальників ПЧМ «Салют»
Про мотор «Салют»
На початку 60-х років Московський машинобудівний завод «Салют», що випускав розбірні човни і байдарки, взявся за створення і виробництво легкого, двосильного мотора. Поршневу групу мотора було запозичено від широко поширеного одноциліндрового велосипедного двигуна «Д-5». Мотор отримав назву «Салют», його вага становила 12 кг, удвічі легше, ніж у «Стріли», але все ж таки важчий за зарубіжні аналоги.
Розміри підшипників і сальників, що застосовуються на підвісному моторі для човна «Салют»
Сальники
- Колінвал 17x32x7 4510-0200 - 2шт.
- Редуктор 12x28x7 4560-0300 - 2шт.
- Помпа 12x22x7 4560-1010 - 1шт.
- Колінвала 203 17x40x12 - 2шт.
Підшипники Редуктора
- вертикального вала редуктора 101 (6001) 12x28x8 - 2шт.
- вал-шестерня гвинта 50202 (6202N) 15x35x11 - 1шт.
- вал-шестерня гвинта 27 (627) 7x22x7 - 1шт.
- Розміри підшипників і сальників ПЧМ «Ветерок»Розміри підшипників і сальників, що застосовуються на підвісному човновому моторі « Ветерок»Повна версія статті
- Розміри підшипників і сальників ПЧМ «Вихрь»Розміри підшипників і сальників, що застосовуються на підвісному човновому моторі «Вихрь»Повна версія статті