Розміри підшипників і сальників ПЧМ «Вихрь»
Про мотор «Вихрь»
«Вихрь» - це радянська марка підвісних моторів для човнів, яку виробляло Куйбишевське моторобудівне виробниче об'єднання ім. Фрунзе (м. Самара) з 1966 по 2010 рік. Фрунзе (м. Самара) з 1966 по 2010 рік. У цей період «Вихрь» був найпопулярнішим човновим мотором в СРСР і на пострадянському просторі.
Розміри підшипників і сальників, що застосовуються на підвісному човновому моторі « Вихрь»
Сальники
- коленвала верхній 25x45x7 4.115-000 - 1шт.
- колінвала нижній 15x32x7 2.113-000 - 2шт.
- стакана редуктора 16x30x7 2.218-000 - 1шт.
- водяної помпи з гумовою крильчаткою (якщо є установче місце) 14X25 - 1шт.
- редуктора старої конструкції з мідно-графітовою втулкою 14X25 - 1шт.
- редуктора нової конструкції з підшипником 202 15x35x7 4.215-000 - 1шт.
Підшипники
- колінвала верхній 60205 (6205 Z) закритий 25x52x15 - 1шт.
- колінвала верхній 205 (6205) відкритий 25x52x15 - 1шт.
- на вал-шестерню редуктора нового зразка 202 (6202) 15x35x11 - 1шт.
- на вал-шестерню редуктора 7204 (30204) 20х47х15,25 - 1шт.
- на маточину шестерні переднього ходу 8106 (51106) 30х47х11 - 1шт.
- на маточину шестерні переднього ходу (без обойми) 2.109-000 - 1шт.
- Розміри підшипників і сальників ПЧМ «Ветерок»Розміри підшипників і сальників, що застосовуються на підвісному човновому моторі « Ветерок»Повна версія статті
- Розміри підшипників та сальників ПЧМ «Салют»Розміри підшипників і сальників, що застосовуються на підвісному човновому моторі «Салют»Повна версія статті